2007-11-16

Thank You for Loving Me

Thank You for Loving Me -- Bon Jovi

It's hard for me to say the things
I want to say sometimes
There's no one here but you and me
And that broken old street light
Lock the doors
We'll leave the world outside
All I've got to give to you
Are these five words when I

Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn't see
For parting my lips
When I couldn't breathe
Thank you for loving me
Thank you for loving me

I never knew I had a dream
Until that dream was you
When I look into your eyes
The sky's a different blue
Cross my heart
I wear no disguise
If I tried, you'd make believe
That you believed my lies

Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn't see
For parting my lips
When I couldn't breathe
Thank you for loving me

You pick me up when I fall down
You ring the bell before they count me out
If I was drowning you would part the sea
And risk your own life to rescue me

Lock the doors
We'll leave the world outside
All I've got to give to you
Are these five words when I

Thank you for loving me
For being my eyes
When I couldn't see
You parted my lips
When I couldn't breathe
Thank you for loving me

When I couldn't fly
Oh, you gave me wings
You parted my lips
When I couldn't breathe
Thank you for loving me

謝謝妳愛我 -- 邦喬飛

我有時想說
這是我難以訴說的事
在那個只有妳我和殘破舊街燈的地方
鎖上門
把世界留在門外
我把擁有的一切都給予妳
那就是這五個字

謝謝妳愛我
當我不能看到時
是妳做我的雙眼
當我不能呼吸時
是妳為我開啟雙唇
謝謝妳愛我
謝謝妳愛我

我從來不知道我有夢想
直到妳成為我的夢
當我凝視妳的雙眼時
天空是另一種藍色
我的內心
沒有任何掩飾
如果我騙妳,妳還是會相信
妳還是會相信我的謊言

謝謝妳愛我
當我不能看到時
是妳做我的雙眼
當我不能呼吸時
是妳為我開啟雙唇
謝謝妳愛我

當我跌倒時,是妳扶助我
當人們忽視我時,是妳為我敲響警鐘
若我沉溺,妳會破浪而來
捨棄生命拯救我

鎖上門
把世界留在門外
我把擁有的一切都給予妳
那就是這五個字

謝謝妳愛我
當我不能看到時
是妳做我的雙眼
當我不能呼吸時
是妳為我開啟雙唇
謝謝妳愛我

當我不能飛翔
是妳給我翅膀
當我不能呼吸
是妳為我開啟雙唇
謝謝妳愛我


沒有留言 :

張貼留言